nieuwe foto"s - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Arjen en Cerisa reis - WaarBenJij.nu nieuwe foto"s - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Arjen en Cerisa reis - WaarBenJij.nu

nieuwe foto"s

Blijf op de hoogte en volg Arjen en Cerisa

15 Februari 2014 | Cambodja, Khett Batdambang

voor de gene die geen facebook hebben en toch wat beeld materiaal bij de verslagen willen zien,... we hebben er nieuwe foto's op gezet! kun je vinden links onder onze profiel foto onder het kopje foto's.
morgen begint onze reis naar Laos, met een kleine tussenstop en overnachting in het plaatsje Kratie. (anders werd de reis wel erg lang).
owja en voor de gene die het koud heeft en vandaag weer omver gewaaid is..... het is hier heerlijk zonnig en 30 gr

doeeeei Groetjes ons

• 15 Februari 2014 - 19:16

Elly:

Hey Arjen en Cerisa,
    Heerlijk om jullie verhaal te lezen, wat een mooie vakantie hebben jullie, helemaal jaloers, maar voor jullie ga lekker door met genieten, nog een hele fijne vakantie.....

Groetjes Elly en Gerrit uit een regenachtig Portugal, wordt tijd dat de zon hier ook gaat schijnen....

• 15 Februari 2014 - 20:23

Omie:

wat een leuke, mooie en romantische foto's ja ja :)) maar ook heftige van Killingfields brrrrr

• 16 Februari 2014 - 08:08

Mama:

Hallooooo schatties, wat een leuke, lieve, mooie, heftige, romantische,kleurrijke, foto's. Jullie hebben veel indrukken opgedaan zeg. Ik kijk weer uit naar volgende beeldmaterialen en verslagen.
    Goeie en prettige voortzetting van jullie geweldige (shop) reis. xxxxxxxxxxx

• 16 Februari 2014 - 09:49

Ronald & Mara:

Wow...I'm jealous! Enjoy lots of hugs, cuddles, and kisses from us

• 18 Februari 2014 - 10:15

Marije:

Schatjes, even snel door jullie foto's gescrold, wat super mooi en leuk en gezellig!!!! Geniet nog heel veel xxxxxx kussies uit Thailand